Saturday, February 12, 2011

Ronggeng :)

yes, as you all know with the title above, bknla ronggeng ape pon. jz lepak dgn mmbe je kat ou. aku setia ok. so tade na nak cuci2 mate nie. cuci mate tgk bju2, kasut2, handbag2 ade lah. haha. aku trase bertuah sgt sbb balik selayang kames 10feb ari2 sbb jumaat mmbe aku ckp air tade kat uitm. haha. thank god aku da blk. n thanks to vc sbb wat amanat vc ari kames ari2 yg buat sume klas aku cancel (replacement class arap2 lecturer lupe) haha. so aku blk naek train (bajet2 cm blk kg halaman) dgn ifa n syiera.


aku da penat tggu train yg delayed 30min so picture time!


ini namenye syok sendiri

 okay so da hapy2 ni tp train plak aircond slow gile mbuatkan aku sweating tp tadela lenjun ketiak aku kan. jz tapak tangan yg cm peluh. :) then ape lg bago mghilangkan ase bosan n ignore panas, ktorg pon wat train 2 cm bapak ktorg pny which bkk muvee kuat2. haha :D


ifa muke excited tgk muvee while syiera tga pening naek train yg bwk cm na gile tu. haha :)

then on the next day, aku n ifa lepak ou. aku na cr present en. nano n ifa plak shopping. haha. agak pening na cr barang o present for guys actually kan. 1 ou ktorg pusing. msuk zara, ade yg bkenan, harge mahal na mapos, ade yg aku bkenan tp en. nano tana pulak. then msuk cotton on, aku tpegang kasut pig skin lining plak. damn! oppss! :) then akhirnye romp di hati :) 


mgedik dlm toilet :)


ifa yg gile



lepas shopping so makan time! :)


 aku tga lapar cmni la rupenye :)


badan je kecik tp makan byk :)

then balik ujan na lebat pulak. nsb baek segamat ta lebat cmni kalau ta banjir lagi r jwabnye :)
so thats it for today. will continue soon :)

No comments:

Post a Comment